Kohdennettu viestintä somessa

Koulutuksessa käymme yhdessä läpi someviestinnän kohderyhmiä, tavoitettavuutta ja somestrategiaa. Tutustumme hyvän julkaisun tekemiseen. Perehdymme somekanavien analytiikkaan ja maksetun mainonnan hyödyntämiseen osana viestintää. Koulutus sopii järjestöjen someviestinnän tekijöille. Opit tekemään tarkoituksenmukaista ja kohderyhmää kiinnostavaa somesisältöä!

Koulutuksessa käsitellään seuraavia asioita:

– Sponsoroidun markkinoinnin mahdollisuudet somessa.
– Sisällöntuotanto ja -räätälöiminen eri somekanaviin.
– Kohdennettu markkinointi esimerkiksi jäsenhankinnassa, tapahtumamarkkinoinnissa ja varainkeruussa.
– Somekanavista mukana ovat Facebook, Twitter ja Instagram.

Kouluttajana toimii järjestö- ja yritysviestinnän asiantuntija Salla Virtanen Viestintäpalvelu Sypriinistä.

Näin Salla kuvailee itseään kouluttajana:
”Koulutan järjestöjä tekemään toimivampaa viestintää ja markkinointia sekä tavoittamaan omat kohderyhmänsä mahdollisimman hyvin. Kouluttajana pyrin luomaan kaikille hyvän mielen sekä oivalluksia ja onnistumisen tunteita. Tavoitteenani on, että kaikki osallistujat pysyvät mukana ja oppivat uutta sekä minulta että toisiltaan.”

Vuonna 2020 koulutus järjestetään Helsingissä 18.8. ja 25.8. ja Tampereella 20.8. ja 27.8.

Aika: torstaina 20.8. ja 27.8.2020 kello 17-20
Paikka: Tampere
Toteutus: kaksi arki-iltaa ja välitehtävä
Hinta: 100 €/osallistuja
Maksuton: PAMin ja SEL:n jäsenille

Koulutukseen otetaan korkeintaan 15 osallistujaa. Mukaan tarvitset oman tietokoneen.

> Ilmoittaudu koulutukseen viimeistään 4.8.2020

> Tilaa koulutus ryhmälle